0113-212828
info@lamellen-rolgordijnen.nl
Cookweg 22
4462 HE Goes

Veelgestelde vragen

Welke soorten raamdecoratie heeft Lamellen-Rolgordijnen.nl?
Het aanbod van Lamellen-Rolgordijnen.nl bestaat uit uit plissé, verticale lamellen, rolgordijnen en jaloezieën.
Kun je bij Lamellen-Rolgordijnen.nl ook raambekleding bestellen voor dakramen?
De plissé voor het dakvenster SL is speciaal geschikt voor dakramen.

Welke plisséstof is geschikt voor vochtige ruimtes?
Zowel de Kamari als de Kamari Pearl zijn gemaakt van een soort kunststof en zijn daarom geschikt voor vochtige ruimtes.

Waar moet ik op letten bij het opmeten?
Let op de maat die je bestelt wordt door ons geleverd, we doen er niks bij en doen er niks af. Houd zelf dus rekening met speling.
De totale hoogte bij verticale lamellen is inclusief de rails.
De speling die wij aanraden om eraf te halen is bij: verticale lamellen 0,5 cm tot 1 cm voor zowel hoogte als breedte bij montage in de dag.
Plissé breedte montage op de glaslatten minimaal 2-3 mm eraf halen.
Plissé gemonteerd in de dag 3 mm tot 5 mm speling eraf halen.
Let op! Houd rekening met de hendel voor montage op het vensterraam.

Heeft Lamellen-Rolgordijnen.nl een meet- en montageservice?

Op onze website staan uitgebreide instructies voor het opmeten en monteren van de raambekleding zodat je dit geheel zelf kan doen. Tevens worden de montage instructies meegestuurd met de producten. Lamellen-Rolgordijnen.nl heeft geen meet- en montageservice.

Waarom zijn we zo goedkoop?
Alle raamdecoratie wordt rechtstreeks geleverd vanuit onze fabriek gevestigd in Polen. Door het leveren van onze raambekleding uit eigen fabriek kunnen wij een hoge kwaliteit garanderen, snelle levertijden en een scherpe prijs aanbieden. Met het grootste deel van ons aanbod raambekleding is Lamellen-Rolgordijnen.nl de goedkoopste van Nederland.

Hoe bestel ik raamdecoratie bij Lamellen-Rolgordijnen.nl?
  • Klik na de configuratie van het artikel van je keuze op de 'toevoegen aan winkelwagen'-knop.
  • Bekijk in het winkelwagentje je artikel(-en), kies je betaalvoorkeur en klik op de 'verder'-knop.
  • Vul je gegevens in, accepteer de voorwaarden en klik op de 'verder'-knop.
  • Controleer de gegevens en klik op de 'sturen'-knop.
Hoe weet ik zeker dat ik de juiste kleur bestel?
Een favoriet geselecteerd maar nog onzeker over de kleur? Vraag dan een gratis proefmonster aan. Klik op het sterretje om de stof toe te voegen aan de favorieten en klik nogmaals op het sterretje om te verwijderen. Als de stof toegevoegd is aan favorieten dan zijn ze te bestellen als proefmonsters.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Je bestelling wordt binnen 1 dag na ontvangst van de (aan)betaling in productie genomen.
  • Onze producten worden vervolgens vrijwel altijd binnen 6-12 werkdagen naar het door jou opgegeven adres per post verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland
Bij bestellingen binnen Nederland worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Buiten Nederland
Voor klanten in België, Duitsland, Groot Brittannië en Polen worden er geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe lang krijg ik garantie op raamdecoratie gekocht bij Lamellen-Rolgordijnen.nl?
Lamellen-Rolgordijnen.nl biedt, naast de wettelijke rechten, een fabrieksgarantie in geval van materiaal- en/of fabricagefouten, mits onze producten op de juiste wijze zijn geïnstalleerd. De op de aankoopfactuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum van de garantietermijn. Ingeval van een terechte klacht binnen de garantietermijn wordt het product (deels) vervangen, dan wel (deels) gerepareerd of wordt de koop ontbonden. De verzendkosten komen in dergelijke gevallen voor rekening van lamellen-rolgordijnen.nl. Onze garantie dekt niet de staat van noch schade aan het product veroorzaakt door ongelukken, veranderingen, bloot staan aan bepaalde weersomstandigheden, misbruik, of gebreken die te wijten zijn aan meten, montage,reiniging of onderhoud, dan wel veroorzaakt zijn door normale slijtage.

Wat is wettelijke garantie?

Wettelijke garantie is een waarborg dat een product dat je hebt gekocht goed werkt.
En bij ons is deze garantie 2 jaar op alle producten. Deze garantie houd in dat het product goed moet functioneren bij normaal gebruik.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Heb je over onze artikelen en/of diensten een klacht, schroom dan niet om dit kenbaar te maken via info@lamellen-rolgordijnen.nl of bel 0113-212828, of schrijf naar lamellen-rolgordijnen.nl, Cookweg 22, 4462 HE te Goes (NL). Uiterlijk binnen 3 werkdagen ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging van je klacht. Vervolgens kan je binnen 14 dagen per e-mail een inhoudelijke reactie tegemoet zien. Als je het er niet mee eens bent hoe we de klacht willen oplossen kan je een klacht indienen via het Europese online geschillenplatform waar wij bij zijn aangesloten. Dit doe je door naar de website van het Europese online geschillenplatform te gaan